nu ni e ja tillbaka..

Ja här har ja inte varit inne på över 1 år ser ja..
har varit mycket med både jobb å en vild unge ;)

Var hos doktorn igår eftersom jag känt mej så himla konstig..
Hon konstaterade att jag varit alldeles för stressig lång tid å det resulterar i att jag blivit utbränd..
Så jag blev sjukskriven i minst 1 månad..

Så nu ska jag vila, hitta mej själv igen å försöka njuta av nuet å inte tänka för mycket på alla måsten...

Hoppas jag blir mej själv fort för detta är riktigt jobbigt!!

Som tur e så får lillan gå på dagis som normalt även fast ja e hemma.. då har man lite mer egentid som man typ inte haft på snart 3 år... hej å håå va tiden gåår..

Idag ska ja försöka att inte tressa nått men det e redan försent. letade efter ett papper förut som jag måste ha å jag fann den inte å direkt kände ja hur hjärtat böra öka i tempo å yr å darr blev ja.. så ja fick helt enkelt bara ge upp letandet..

nu ska ja gå göra mej iordning å gå ut å få lite frisk luft å bara va.. å stressa ner ännu mer.. förutom att ja måste på försäkringskassan å då lär ja väl bli stressad ändå.. men ska försöka andas.. :)

bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0