hmm..

har ändrats lite sen sist jag var här inne.. :P Jag hittar inte hur jag kan ändra min omslagsbild eller va det heter.. men men.. kanske måste skaffa PRO för det?? Skit samma.. får väl vara så :)
 
Nu har jag varit sjukskriven i en vecka..
Har haft lite problem med panikångestattacker direkt jag stressar upp mej.. det går nog över snart hoppas jag..
ska prata med min doktor om att kanske få träffa en kurator lr nått sånt.. Känner att jag måste få prata med någon..

Ringde till verkstan förut å tänkte boka tid till min doktor redan nu eftersom hon inte jobbar så ofta. men dom såg inte när hon skulle jobba nästa gång :/ typiskt! får ringa nästa vecka å se om dom hört nått..
 
jaja. till nått roligare.. :)
 
På fredag fyller min älskade snutta 3 år :D stooor cheey nu ju :)
Idag hade hon med glass till dagis och fira henne eftersom dagis är stängt imöra å på fredag..
 
Nu har jag köpt alla saker som ska va till kalaset iaf å det va inte det billigaste. men ska lägga upp bilder på resultatet.. kan avslöja att temat är my litte pony ;) hennes favoriter :) kommer bli kanoooon tror jag :D <3
 
IGÅR PLANTERADE JAG LITE BLOMMOR UTE PÅ BALKONGEN Å VERANDAN :) oj caps :P
blev bra men skulle vilja ha massa fler blommor :P
å jorden tog slut när ja planterade smultron plantor så får köpa en lite säck idag så dom inte dör för mej..
 
nej, nu måste jag baka lite inför kalaset.. igår blev det bullar å idag får det bli det vet ja inte än.. haha!! står abara bakning i mitt schema nu tror ja.. haha!! 
svårt att slita sej :P haha!! men haaare bra :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0