dagen innan den stora dagen

Hej hopp..
Idag har Evelina varit hos sin farmor i jössefors å busat så att jag hann baka tårtbotten å lite annat som har med kalaset att göra :)
Andreas e å fixar iordning den stora överraskningen till lillan nu.. Jag tror den kommer bli jätte fiiin :D

Lilla mammi har varit här hos mej idag å jag har noppat hennes ögonbryn å målat dom.. hon blev skita snygg ;D
Men hon kände sej lite ovan men det vänjer hon sej att med snart :D

Har haft en sån där go dag idag.. inte känt mej stressad en enda gång å det e ju så underbart.. men ja kvällen e ju inte slut så lär väl säkert hinna stressa upp mej för nått ja säkert glömt inför imöra :P

ja idag för 3 år sen då var man stor som ett berg å gick som en pingvin.. var ute å gick promednad i prästängskogen med rebbis vovve å åt tonvis med jordgubbar på kvällen.. (jag har fått för mej att det var det som gjordet) haha!!
hade ju egentligen 3 dagar kvar till det förväntande datumet så blev lite paff när vattnet gick på natten där.. å inte hade jag hunnit sova en blund.. till nästa graviditet ska ja inte göra annat än sova dagarna runt datumet :P hehe!!

Nu ska ja nog se lite på tv för det har ja inte gjort en enda gång idag...


PIRR INFÖR IMÖÖÖÖRA!!! TJING TJING
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0