trött dag

Hej!

Idag sov ja nästan bort hela dagen.. kroppen å huvve va heeelt slut.. jag fattar inte.. Evelina väckte mej halv 9 å ända tills andreas gick upp så va ja typ zoombie så jag gick å la mej direkt andreas gick upp å sov till 13 när andreas kom hem å väckte mej.. ja tror nog att kroppen å huvve behövde detta.. :P

men efter ett tag så kom ja igång igen. så nu har jag lagat mat å ätit (bacon sallad) mums.. räcker till hela arvika tror jag xP
sen tog ja tag i hallen å fick undan alla j*vla påsar som det låg saker i.. hitta en massa kul som ja glömt bort att vi hade å saker jag letat som en tok efter.. haha!!

Igår var en jätte fin dag!! Evelina var hos sin fotdoktor i karlstad å hennes fötter e perfekta som alltid :D så nu ä vi snart i mål!! 1 år till med nattskenor å sen e hon fri för alltid :D Sen när vi kom hem åt vi mat på rajjens med Tony å sen åkte grabbarna på jobb så då åkte vi hem å hämta vagnen å drog ner på stan å köpte studentpresent till Åsa.. hoppas hon blir nöjd :)
sen köpte vi en liten pool å gick hem å evelina plaskade runt ett tag..
Hon somna tidigt igår så natten har varit väldigt jobbig :P

Hon vaknade å kom in i mitt sovrum å ville ha välling sen somna vi om, sen vakna hon vid 2 å ville ha sin Kitty (bara att ropa på andreas att leta upp den) sen vakna ja av att det var varmt så fick öppna fönstret, å vid 4 ville evelina gå upp men hon somna om tillslut när ja sa att det inte va möran än :P å sista gången ja vaknade så var det en störd geting som hade flugit in som inte hittade ut så var tvungen upp å hjälpa den ut å sen somna om å sen ville evelina gå upp vid halv 8 så hon gick upp å såg på film å ja somna om tills hon kom å sa att ja var tvungen att gå upp :P haha!!
där har vi nog också lite varför ja varit så trött idag :P

nu sitter ja å väntar på sessan som är med sin farfar idag.
ska käka lite svenska jordgubbar när hon kommer hem
Just det.. glömt att skriva om evelinas kalas.. den blev lyckad!! :D lägger upp bilder nån annan dag för nu orkar ja inte mer :P

det va nog allt från mej idag..

eller nej vänta!!!

Ni måste gå in å rösta på min vackra vän Emma :D
http://sunsilk.se/anvandare/1460
 
Går att röta varje dag :D hejja Emma :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0