Trodde jag aldrig!

Evelina är på dagis å ska vara med på Vialn där för första gången idag..
Dom skulle ringa oss om dom inte fick Evelina att somna så att vi skulle hämta henne så hon fick sova hemma ist men dom har fortfarande inte ringt å nu är klockan 12.48 å dom brukar lägga dom runt 12. Trodde allvarligt talat inte att dom skulle få henne att somna där?! hmm. men det måste dom ju fått eftersom dom inte ringt än. då är jag mäkta imponerad av dom :D
dom kanske har slitit ut henne så hon inte klara håla ögonen öppna :P hehe!

Ska bli väldigt intressant sen när vi ska hämta henne vid 14 tiden :)

Det var iaf jag som lämnade henne på dagis idag å ja va så himla nervös att hon skulle börja gråta, men jag vinka hejdå men hon hade fullt upp att springa runt å busa så hon märkte inte ens när ja gick, tror jag!

Denna dagen har gått så himla sagt nu bara för att evelina inte är hemma!! herreguud jag har ju hela dagen kvar liksom!

Sen ska vi en tur till lekparken med Liza å Molly å kanske Cornelia :) ska bli kul kul!! måste väl även inom Jysk å köpa en kudde som Evelina ska ha på dagis..

Idag har jag köpt en resväska en stor å bra! mycket lättare att ha än en massa bags :P nu äh vi klara att dra till sjöss på söndag ;) hihi! jag e jätte spänd inför miniresan!! jag har aldrig åkt kryssning förr å inte Evelina heller för den delen! ska bli spännande!! :D
jag har skrivit ut en massa bilder som ja ska ta med till dagis när vi ska hämta hem vårat lilla troll som dagisfröknarna ska sätta ihop till en trygghetshäfte som evelina å andra barn kan bläddra i :) gulligt!

jag önskar att jag hade fått några jobbtimmar denna vecka men det ser mörkt ut.. ingen som ringt å sagt nått iaf :( Jag som trodde att jag skulle få fasta dagar på schemat 1 till 2 dagar i veckan å sen bli inringd men tydligen inte.. jag är så besviken!! men jag måste ju vara kvar där för jag måste ju ta allt ja får! men önskar att det varit betydligt mer :/ men men sånt är livet!

Jag vet vad jag önskar mej i julklapp nu iaf :) jag önskar mej presentkort på MARIMEJ :) guuuud va mkt saker det är där som jag vill å ska ha!!! :P

nej hej då!

Kommentarer
Postat av: cathrine Axelsson

ælskade malin <3 jag blir så imponerad å stolt nær jag læser allt du føretar dej och allt du åstadkommer.. tummen upp før dej jenta mii.. så himla kul att Evelina trivs så bra på dagis :)) gott att slippa oroa sig.. lr hur ;) minikryssning.. spænnande.. med sværførældrarna då antar jag :)) ha det bæst gojenta mammas <3

2012-09-27 @ 14:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0