slarv

Hej hej..
 
Ja jag är slarvig å aldrig skriver nått här :P
ska ge er en liten uppdatering av allt runt omkring nu.. (väldigt liten för ja e trött)
 
Boendet: Vi vet fortfarande inte om vi får bo kvar eller inte. Han vi hyr av har iaf skickat in en överklagan som tydligen gick till hyresnämnden i göteborg så nu väntar vi på svar där ifrån! hoppas att vi får det svaret snart så att man kan börja planera lite å kanske vilja kunna ta tag i hemmet här å få iordning precis som vi vill..
 
Jobbet: Har nu jobbat klart alla provdagar å var på möte igår!! Jag fick jobbet men inte heltid :( fick bara 25% + extra när det behövdes.. Jag hade verkligen hoppats på att få heltid så att vi kunde börja leva normalt å kunna roa oss lite ist för att behöva tänka på ekonomin hela tiden men tyvärr så blev det inte så :( har räknat lite å har ja bara dom där fasta 25% så får ju ut högst ca 2500 i månaden (jippi) Men det är en erfarenhet å jag har ju fått lära mej MASSOR med nya saker som jag sen kan skriva med i mitt cv att ja kan :D å det e ju bra :) jag tackade ja till erbjudandet, men får jag tag på ett bättre erbjudande nån annanstans med bättre betalt så tar ja såklart det! 2500 e ju iaf mer än 0:- så ja e väl glad fast inte helt nöjd ;) ni fattar nog va ja menar :P
 
På fredag ska jag å evelina till dagis å hälsa på å kika runt å på måndag börjar inskolningen :) SPÄNNANDE men även läskigt att lämna bort henne till okända människor :S men hon kommer ju få leka å få massa nya vänner så det är ju bra :)
 
Hade med mej min lilla dotter till jobbet idag så hon fick se vart ja är när ja inte e e hemma med henne å hon hälsade på alla å sprang runt i butiken :P Hon var faktist jätte duktig å drog inte i allt utan hon bara sprang runt å kika :) mamma stolt! <3
 
Nu ska ja gå ner å lägga mej å sova för ja e helt slut!! imöra ska vi ju till challa å först hälsa på bettan m familj å sen ska vi vidare å utöka våran egen familj ;) ska köpa akvarium å fiskar :) blir mysigt å skoj det :)
 
Natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0