dagen idag liksom..

Hej hopp!!
Idag har det varit en sån där skön dag tycker jag.
Förutom att vi lämnade Evelina på dagis själv idag för första gången. eller ja Andreas fick lämna henne å jag hämta henne :P
Hon är i sån där MAMMAperiod så hon hade nog blivit väldigt ledsen om ja lämnade henne så jag hoppade det idag :P gör så ont i mammahjärtat att gå ifrån sitt gråtande barn! I HATE IT!
Men det hade iaf gått bra på dagis å hon hade inte gråtit nått när andreas lämnat henne å hon hade varit snäll nästan hela dagen. ;)

Imorgon ska hon vara där i 5 timmar om det går som det ska annars ringer dom så att vi får komma å hämta henne. Asså om dom inte får henne att sova på vilan så jag är nästan beredd på att vi får åka å hämta henne imöra för hon är inte den lättaste att få att sova :P ska bli spännande å se iaf :)

efter dagis så tog vi oss en tupplur i 2 timmar å senefter det åt vi lite mellanmål å sen gjorde oss iordning å drog ner på stan å kikade efter stövlar till skruttan. inte det lättaste för allt e så himla dyyyrt! så vi får nog ta en sväng inom challa nån dag :)
vi gick en sväng till mitt jobb men där var det så mkt folk så vi stanna inte kvar så länge, fick iaf i Evelina en liten squeeze :)
sen gick vi till Kappahl å köpte fingervantar å matchande mössa i minimodell.. va gulliga små vantar det var å ändå e dom lite för stora :P sen vidare till mataffären å sen hem å lagade mat och sen åt vi en sen middag jag å min prinsessa
sen har vi bara myst å pratat å lekt hela kvällen tills hon blev trött å ville sova så jag fick gå å lägga henne! jag skulle gärna kunna ha henne uppe heela natten kändes det som för vi hade så mysigt kul :)
nu sussar hon och jag har städat undan lite leksaker å städat akvariet å nu sitter ja här å skriver!

Måste bara skriva att jag även haft många tankar till min mormor idag! mostra ringde förut å sa att mormor var å opererade bort hudcancer på näsan och hon hade tydligen fått veta att det förra dom tog bort var elakartad cancer :/ jag afttar inte så mkt vad allt innebär men ska googla det sen efter jag duschat!!
Älskar ju min mormor så otroligt mycket å jag vill inte att det ska hända henne nått farligt :(
nu ska ja hoppa in i duschen! snabbt så inte lillan hinner vakna!
lite bilder kommer här nedan!

lite jag kan äta själv bilder å ett på vårat lilla akvarium :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0