vänd vänd vänd!!

Jag vill att det ska vara våran tur nu med all tur!!!
Förra vckan blev ja glad för att jag äntligen hade fått tider på schemat på jobbet även fast det bara var 4 timmar imöra å 5 timmar på lördag. jag tänkte att nu äntligen kanske ja får tider i fortsättningen, men näh! fick nya schemat alldeles förut å jag har inte en enda tid nästa vecka IGEN! vart tog mina 25% vägen egentligen?! jag tackade inte ja till att bara bli inringd när ja behövs..
Jag ska iaf skicka in till Alfakassan å se om dom kan ge mej lite pengar för 1000 kr i månaden kommer vi inge långt med!
men dom krånglar väl säkert som vänligt eftersom jag varit mammaledig tills jag fick detta "jobb"

Imöra ska vi å kolla på 2 lägenheter.. först en trea men det är köplägenhet så vi får se hur det blir med den.. sen efter mitt långa jobbpass så ska vi kolla på en tvåa på styckåsgatan.. Snälla säg att den e bra så att vi kan bo där ett tag iaf tills vi hittar nått bättre å större emn bara så vi kommer bort härifrån!!!

Var på arbetsförmedlingen igår så nu har vi bestämt att jag ska få mej en jobbcoach (hur fan stavar man till det) :P får se om den kan hjälpa mej att hitta nytt å stabilt jobb :)

Bar a jag får mej fast heltids jobb iaf deltid så ska ja skaffa körkort å sen ska vi köpa hus!!! då äntligen kanske man kan känna sej så där lycklig som man vill vara!! men det är nog en lång väg dit men bara att leta å kämpa vidare...

nu blir det nog sänga för mej!!
see you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0