Söndag idag!

Hej å håå!!

allt bra med er??
Med oss är det mkt bättre nu :) känns så mkt lättare i hjärtat nu när vi vet att flytten är nära!! <3
10 dagar kvar till dess :)

Idag har vi varit å hälsat på familjen Danielsson/Rosenkvist i sitt nya hus i Brônnske!! Måste bara säga att dom hade fått det riktigt fint :)
Evelina och Tindra lekte och skrattade för fullt! Oj vilken skillnad det var på dom sen dom lekte sist.. Nu kunde dom verkligen leka MED varandra. det var så himla underbart och se och höra dom!! Måste nog få leka lite oftare tror ja!

Imorgon är det fotografering på dagis och jag sitter och funderar på om jag vågar ha henne kvar där under dagen eller om jag ska ta henne hem.. Jag är så himla orolig över denna där ehec bakterien som dom inte har hittat smittkällan på än.. men det är ju ingen annan som fått sjukdommen förutom denna stackars lilla pojke.
Och det var ju ganska längesen nu å evelina har ju varit hemma från dagis i en vecka.. får prata med fröknarna till möran så får vi se.. Var i garderoben förut och letade kläder som ja tänkte evelina skulle ha på sej imöra men det är ju så himla svårt.. Hon ska ju även leka i kläderna sen efetr fotograferingen så man kan ju inte sätta på henne kläder som man absolut är jätte rädd om.. får se vad jag hittar för nått.. :P

Jag satte ju ut min Ozzy på annons här om dagen, men känner att ja inte vill göra mej av med honom.. Evelina blir glad när hon ser honom och jag kan inte lämna honom för jag har själv uppfostrat honom sen dagen han föddes å han e ju min lille bebis på 8 år men ändå :P
Så istället har jag köpt den dyra riktiga maten som han ska ha å sen har ja försökt nu i några dagar att sitta ner på golvet å klappa honom och även lära han att evelina inte är farlig så han får känna att hon kan va go på honom..
Det känns som att det börjar bli bättre.. Det värsta e ju att vi ska flytta igen å det blir hans 13e flytt :/ men som tur är så kan han få vara utekatt på det nya stället med.. men jag tror det är flyttandet i sej som e jobbigt för han..
Men vi ska försöka bo kvar på detta ställe nu ett bra tag å sen flytta till hus så småningom å det är hans sista flytt isf..
Hoppas han kommer trivas!! Jag älskar han såå mkt å jag vet att han älskar mej.. <3


haha ja förut blev ja helt vilsen när ja la prinsessan..
jag vet att ja va vaken när hon somna men helt plötsligt så vaknar ja av att hon vänder sej å då trodde jag att det var möran, men ja kolla på klockan så såg ja att klockan var 21 å då fatta ja ingenting.. ja kände mej inte ens trött där nere men poff så hade ja tydligen somnat ändå :P
Var ganska gött med lite sömn men nu kommer ja väl aldrig somna inatt :P hejja mej!

blev extremt godissugen också så ja gjorde mej popcorn, men dom blev brända så det var inte mkt man kunde äta av dom så jag gjorde mej chokladpudding o vaniljsås som jag ska gå å ta mej när ja skrivit klart här ;) Mums!! drycken till idag består av pepsi Max :P lite nyttigare känner man sej med det ;P haha!!

Ska sätta mej ner sen å skriva klart min uppgisft till mamma, eller ja lite ska ja skriva iaf måste hinna spela lite innan läggdags :P

Ha en underbar natt folk!

Natta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0