nedräkning!!

15 dagar kvar tills vi flyttar..
å jag har inte börjat packa än men fått tidningar å så idag så ja å min lilla älsklingsplutt får väl packa imorgon lite :) <3
är sliten nu men vet inte varför, eller jo klockan e mycket :P men ja har inte gjort nått speciellt idag å jag fick ju tom en tupplur under dagen för evelina somnade idag :P körs i taket!!

skulle behva duscha men känns som att gör ja det nu så kommer ja bli pigg å jag ahtar att sova i blött hår :S får ta det imöra ist när andreas kommer hem från jobbet :) för imöra klockan 18 ska ja te jobbet på personalmöte! JIPPI! eller? vet inte va dom ska säga eller nått :P hoppas det kommer upp bra samtal :)

men måste säga att det hade varit väldigt skönt med ett extrajobb till så att ja får ihop lite mer pengar i måaden.. än så länge denna månaden så har ja jobbat 17 timmar.. typ 2 hela arbetsdagar. wihoo!

jag vågar fortfarande inte ha Evelina på sitt dagis för dom har inte hittat smittkällan än.. Andreas syster Åsa sa nått förut om att dom tror det är från sandlådan eller nått sånt p dagiset?? :O Nej, evelian får vara hemma i tryggheten.. hon är ju ändå förkyld med så lika bra att vara hemma å vila upp sej ;) jag har ju ändå inget att göra denna veckan :)

Nu ska jag göre mej natteklar å gå lägga mej å soova!! <3 underbart!!

hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0