Motgångar på motgångar!

Ja frågan är ju när dessa motgångar tar slut?
kan väl iaf bli lite mildare tycker man?!
men nej, jag får väl stå ut antar ja!!
 
Vi var ju på kryssning från söndan till igår en tur å retur till Kiel
. var väl en ok resa, men Evelina fick ju feber dagen innan resan så denna resan var inte så lätt med en sjuk liten tjej men som tur e så har hon ju världens bästa farmor å farfar som tog hand om henne första natten så jag å andreas fick slappna av å roa oss lite så tog vi henne andra natten..
Nu har hon fått utslag på armar å ben fötter å händer så vi ska till vrdcentralen med henne å se va det kan vara för nått..
Hon är iaf pigg å glad nu å sov länge gjorde hon inatt å :) från ca 21.45- 11.50 å då väckte ja henne för ja var kissnödig å våga inte lämna henne ensam i min säng :P
 
På hemvägen igår när ja precis hade tänkt mej att blunda å vila så ringer T som vi hyr av och berättar att vi tydligen inte får bo kvar här å att vi måste ut inom 3 månader!! jag klara inte fråga nått om nått för jag blev så ledsen att ja bara ville lägga på å gråta! :(
Ni sitter vi i en sån där sits som vi absolut var noga med att inte hamna i eftersom vi har varit i den sitsen förr fast i norge!!
Vi frågade ju T innan vi sa upp våran lägenhet att det var ok nu att vi kunde säga upp den å så å ja det var lugnt sa han då.. vi hade ju även försäkrat oss med han att vi fick hyra länge så vi inte skulle behöva flytta inom dom närmsta åren..
Men efter 2 veckor efter flytten så vände allt han hade ftt ett brev med att han inte fick hyra ut det i andra hand men han skulle överjklaga å allt å det har han gjort men tydligen så hjälpte det inte.. han sa för nån vecka sen att det skulle gå till rätten den 10 oktober, men vart tog det vägen? :O ja har ingen aning om nått just nu!!

men vet att ja vill hitta ett tryggt å nytt boende nu med en gång så jag slipper se detta jävla stället!!
 
Vi vill köpa hus så att vi slipper allt sånt här men då har ju inte jag fast anställning med fast lön så där stöp den drömmen!!
tänk om ja iaf hade kunnat få ha deltid då kunde vi ha köpt ett hus som vi kunde bo i å bli trygga i?
 
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,6+63333,
0/evelina ;)
 
 
så min fråga är nu snär ska vi få vara lyckliga å trygga?
Jag hoppas vinden vänder snart å det är våran tur att bli lyckliga!
Jag ett fast jobb å vi i ett lyckligt boende är det så mycket begärt?
 
ni som läser detta kan väl hålla ögonen öppna om både jobb å boende! men måste minst vara 3 r.o.k å 80 kvadrat å högst 6000 i månaden!!
 
 
tack å hej!
håll alla era tummar å tår för oss!! <3
 
bilder på resan kommer upp i en roligare blogg ;) bye byue
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0