lite uppdateringar!

god kväll!
först å främst så vill jag tacka alla underbara människor som stöttar oss i detta med boendet!! Vi är jätte tacksamma!
lite om va som hänt under dagen å samtal å så..

Jag ringde hyresnämnden i göteborg å hörde om vi kunde få hjälp på nått vis, men det var en otroligt seg vilsen gubbe sopm var den som hade hand om detta ärendet..
Enligt honom så hade T fått godkänt att hyra ut denna lägenheten men att han själv lagt ner ärendet helt plötsligt.. så jag blev helt mållös... å han kunde absolut inte hjälpa oss på något vis utan han sa bara att ni måste ut innan 31 december å inge mer med det.. jag frågade hur vi skulle göra om vi inte hade fått tag på nått nytt boende innan dess eftersom vi även har en liten dotter, men det kunde inte han svara på.. NEHEJ TACK SÅ MYCKET GUBBJÄVEL tänkte ja!!

Efter detta samtal kände jag mej totalt maktlös å liten å otrygg å grundlurad!

pratade med Ordföranden om detta samtalet å hon fattade inte varför han i göteborg sagt att T fick godkänt men lagt ner ärendet för så var verkligen inte fallet.. han hade absolut inte fått godkänt enligt henne..
hon skulle ringa samma gubbe imöra å fråga varför han säger så?!
ska bli spännande å se va han säger till henne!!

hela denna dagen har ja bara gått som en seg å förvirrad zoombie i pyjamas. märktes på Evelina också att hon fattade att allt inte stod rätt till med mamma, hon har varit så otroligt grinig å klängig å absolut inte nöjd. dom känner nog av sånt lätt tror jag.. det är ju jag å hon som är absolut närmast varann så är de nått fel med nån av oss så påverkar det den andra
först nu när ja sitter här å kollar på datan så känns det som att allt kommer lösa sej, förutom att vi inte kommer få bo här, men nytt boende verkar inte jätte hopplöst att få.. hittar vi inte det perfekta boendet så vi ta en mindre så länge till vi hittar det vi vill ha!

T ringde förut å frågade om vi ville köpa detta av honom.. HAHA säger ja bara han måste skämta!! Han ville ha 800.000 för skiten! 600.000 sa han för ett tag sen men helt plötsligt så har han räknat å kommit fram till att det var värt 800.000! GLÖM DET! vi får väl se hur det blir när det kommer till mäklarn. utgångspriset lär ju inte bli så högt iaf..

ja det var väl allt jag hade att berätta idag..

Imöra e det äntligen helg å då e det mârten!! :D få gå ner på lördan å försöka komma på andra tankar å åka karusell med lillan
natta mina vänner! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0