hur ska man få tiden att räcka?

har det problemet just nu :/

Var på möte på jobbet å där fick vi reda på att vi måste göra utbildningarna på nätet en gång till om atg, svenskaspel å kassagirot.. det tar 6 timmar allt som allt å det ska jag hinna göra innan den 31 oktober.. kvällen är den enda tiden på dygnet ja hinner göra saker å ting när lillfisen sover..
Jag har även en massa packning att göra tills det datumet plus att jag har en uppgift att göra till min kära mamma som skulle betyda huuur mkt som helst för henne att jag gör..
önskar ja hade mkt mer tid än va ja har.. vet inte hur ja ska hinna..
det är ju även på kvällen som jag vill kunna sätta mej vid datorn eller tvn å bara slappna av utan en massa måsten..
knepigt att allt måste ske nu å 2 veckor framåt.. liksom efter den 31 oktober så har ja inget måste längre.. så himla typiskt!!
Jag får försöka hinna lite av det när evelina är på dagis när hon nu kan gå tillbaka dit..

ska bli spännande å se va dom säger på nästa personliga möte på jobbet!!

nu e ja trött i huvve å öga efter ett möte på 4 timmar.. skallebank har ja mä.. men vi fick smörgåstårta å dricka å det va mums :D

slappa lite å sen ner å sova för idag orkar ja inte grejja nått med måstena!!

sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0