Hoppas!!!

tjingeling!!
I fredags var vi å kollade på en lägenhet en 2a på styckåsgatan.
men nej den kan man inte bo i när man har barn!! usch vilken skabbig lägenhet å tydligen var det grannar under som spelade hög musik när som helst på dygnet så nej tack!!
Vi var å kollade på en lägenhet i lördags också en 3a.. å den vill jag ha, men det är en innan oss som ville ha den men vi får svar imöra om vi får den eller inte!! Håll alla tummar nu då!!!! för den vill jag verkligen ha!!!
Men ska ringa lite fler samtal imöra å se va dom säger på lundbergs och riksbyggen..

Min kära dotter har varit vrång i två dagar nu, hon vill inte sova under dagen å hon som alltid sover länge under dagen :P
det resulterar i att hon är jätte trött tidigt å även att hon är grinig typ hela dagen.. och när hon somnat för natten så sover hon oroligt :/ hoppas det vänder så hon iaf vill sova en liten stund under dagen.. men idag somnade hon redan 20.30 ca så det blev en lång kväll att få ro ner sj lite innan sömnen kallar.. :)
jag tänkte jag skule skriva uut ett cv å ta varvet förbi styckåsen imöra efter ja lämnat skruttan på dagis :)

Jag har även tänkt på en sak med detta dagiset.. hon går ju varje dag 8.45-11.45 känns ju som att jag bara hinner gå å lämna henne å sen gå hem å sen gå å hämta henne nästan direkt igen :P hehe!! så därför har ja tänkt fråga dom om jag kan ha henne där 5 timmar i 3 dagar i veckan ist.. tror vi får mer utav det.. typ måndag till onsdag eller nått sånt.. ska höra med dom imöra när ja lämnar henne :)

nu ska ja slappa lite å sen får det nog bli en tidig kväll för mej med..

Natta å höll tummera nu daa imöra att dom säger att vi får lägenheten :P

Kommentarer
Postat av: cathrine Axelsson

<3 ber øver den lægenheten.. hoppas ni får den <3 love U

Svar: Jaaa jag hoppas ja meed!! jobbigt att sitta å vänta på svar bara :P hehe!! men jag vill inte tro nå+tt för då blir man bara besviken!!! love you too mammi! <3
malin kristoffersen

2012-10-14 @ 22:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0