Ger upp!

Tredje dagen som min skrutt inte vill ha sin dagliga tupplur!! jag ger upp på den nu.. låg i 2 timmar igår å pröva men nej, låg i 2 timmar idag men nej!! då får hon väl vara en vrång grinig liten dam i några dagar då!!

Just det, vi försov oss imorse så vi kom inte iväg till dagis idag :P men ja ringde å hörde om detta där med att ändra tiderna men hon skulle prata med dom andra för dom tyckte tydligen att 3 timmar varje dag var nyttigare för barnet än 5 timmar i 3 dagar.. jag håller inte med!! det stör hennes sömnrutin som nu e helt borta tydligen :P men men vi får väl se va dom säger!!

nu ska jag sitta här å vänta på att någon ringer å berättar om lägenheten som jag inte vågar tro nått om men kan ju hoppas iaf!!!

have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0