uh va less ja e idag!

Jag verkligen hatar sånna här dagar mest av ALLT!!!!!
Tänk om den positiva energin som varit runt mej å lillan i dom 2 sista dagarna kunnat hålla i sej lite längre..
Vi har verkligen haft jätte kul å nu idag e allt bara skit!!

Hatar all jävla negativenergi så jag vill spy!!!

Först å främst har jag varit deppig idag pga av alla jäkla eksem ja fått över typ hela kroppen för att jag var ute mkt igår å i förggår.
Morsdag blev ju inget speciellt, men får väl vänta tills Evelina växt upp själv å kan fira mej när hon inte får hjälp med det innan..
Tjock å fet å äcklig e ja, å jag blir jätte ledsen inom mej när nån påpekar det :(
Det är inte så lätt å bara gå ner 20 kg bara så.. jag har försökt länge nu känns det som men jag har inte tid att ta hand om mej själv..

På onsdag fyllar mitt allt 1 år å det e kaos i mitt huvve!!
Det liksom bara snurrar runt.. Lite hjälp är för mkt begärt å när man försöker fixa så allt ska passa in i veckan så blir det tydligen helt fel på flera håll!

Jag vill att min dotter ska ha en underbar speciell födelsedag. jämt precis hela dagen men en massa positiv energi!
Jga vill inte behöva städa i sista sekund på onsdag morgon för att ja varit tvungen att göra allt själv!
Imöra ska ja te doktorn så därför måste det mesta göras idag, men tydligen så e det bara jag som stressar å tjatar å fattar ingenting!

Undrar ärligt talat på att skita i alltihop å låta nån annnan fixa så får vi se om det är så jäkla enkelt som det verkar!!!

HAR LUST ATT SKRIKA Å SLÅ SÖNDER ALLT!!
gråta kan ja ju inte för då e det ju nått fel på mej!!

önskar jag hade nån i min närhet som bara erbjuder sin hjälp å hjälper mej att tänka å doola å fixa å stötta mej när ja e ledsen å sleten i hövve..
vem skulle det va liksom?? hmm..

Nej jag får väl börja städa å planera å skriva inköpslistor å baka å allt det där ändå själv..

Min dotter ska få ha den perfekta födelsedagen även om mamma kanske e helt slutkörd efter denna veckan!!
men hon är värd hela mitt liv så jag får bli slutkörd!!

Men då är det ingen som ska klaga på att jag e trött å tråkig på söndag!!!

Önskar bara att man kunde blåsa bort all negativ energi å ge hit det positiva!

Ge mej ett körkort också så jag kan göra saker själv utan att behöva fråga nån annan om hjälp!
Eller ge mej en lägenhet närmare stan å en ny hud!!


tack å hej!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag kommer ihåg känslan! <3

2012-05-28 @ 16:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0