regn å rusk

hej hej..
Idag har det inte vore nö kul väder alls.. alltså en trååkig dag helt å hållet!! Förutom nu när det r kvällen å lillan lagt sej ja då kan solstrålarna kika fram minsann..

Evelina har fått konstiga utslag på axlarna å lite fram på bröstet å lite på ryggen, undrar på vad det kan vara!! :O



dåliga bilder men hon hade ingen lust att stå still å jag har inte världens bästa kamera :P
önskar att hon kunde prata å förklara för mej om hon tycker att dom kliar osv..
hmm.. nån som läser detta som kanske har en ide på va det kan vara??

Tror jag gett upp hoppat på detta jobbet också.. Dom sa att dom skulle höra av sej om 2-3 veckor å nu e det inne på den tredje så det känns som att det inte blev nått.. dom skulle höra av sej i vilket fall, men efetrsom dom inte ringt så e ja nog inte en av dom lyckliga för det är ju dom som dom ringer först å sen till oss andra som inte fått det... :/  Jag blir toookig på att vänta!!
det där jobbet var ju min framtid, jag hade ju planerat att jobba där jätte jätte länge i flera år :P jaja, får väl leta vidare, men ett sånt jobb kommer inte upp ofta! :(

Blev bjudna på 1årskalas också så på söndag ska vi till Lovisa å fira :D
massa kul!! guud va fort tiden går!!! <3

Idag lyckades Evelina ta sej upp i soffan själv 2 ggr..
Nu måste man ha absolut ännu mer koll!

å tand nr 4 e inte ute riktigt än men snart ;)
det syns på denna bilden ;)
fast det syndes inte så bra när ja la upp den här men :P haha!


Nej nu ska ja passa påå att hoppa in i duschen en snabbis innan pappan i huset sticker på jobb..

Ha en dunderfin kväll alla glada å ledsna!

Kram påsä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0