fredagsmys?

Hey hallå!!

Idag har vi inte gjort så mkt ja å min lilla snuttunge, det är ju skitväder ute!!! :(
Igår däremot åkte ja å Evelina buss för första gången ( det var kul det)
sen gick vi lite på stan i väntan på att föräldraträffen på biblioteket skulle börja kl 11..
på föräldraträffen så skulle vi få information m olika böcker å så som e bra för små barn å dess utveckling, jag fick nog med mej sammanlagt 5 minuter av dom 45 minuterna som var :P
Evelina kröp runt å busade å skrattade å bankade så ja hade fullt upp.. hon hade jätte kul med alla bebisarna å var absolut inte blyg!! får nog dra till öppnaförskolan lite oftare tror ja så hon får busa runt ;)

På vägen hem slocknade hon rätt snabbt å sov hela vägen hem å sen ställde ja vagnen på balkongen så hon inte behövde bli väckt å hon sov faktist i 2 timmar i vagnen :P

Hon är fortfarande lös i magen å jag fattar inte att hon kan vara det så länge?! men ok det är ju lite bättre nu å hon är mycket mindre röd i rumpen också så det böir nog bra snart.. bara den andra framtanden pluppar fram så går det nog över :)

idag fick vi tid för evelina vaccinspruta :( dagen innan hon fyller år.. kul om hon blir dålig av sprutan "inte" när hon ska ha kalas på sin dag!! :( hoppas hon inte blir dålig!!!

tandläkartid har hon också fått :P

hon börjar bli stor nu!! <3


På natten har vi fortfarande problem med en sak å det är att hon sätter sej upp minst 10 ggr per natt!! ibland vaknar hon å ibland sover hon.. det är riktigt jobbigt.. hoppas hon fattar snart att hon ska ligga ner när man sover på natten så att hon kan sova i sin egen säng igen.. :P

idag tog det en timme att lägga henne.. tur att ja inte hade nått annat för mej :P
Andreas e å leker i skogen med en vän, fast han ringde nu å va påväg hem så lite fredagsmys får ja ändå :D

imöra ska vi på charlotta i charlottenberg å det ska bli mys det :D

Har fortfarande inte fått nått svar från jobbet ja va på intervju på men jag håller tummarna stenhårt!! det jobbet gör så att ja kan förverkliga mina framtidsplaner!!! vill vill vill!!!

Blev möe här idag ja!! haha!!

men nu ska ja å se på bb å dricka cocacola ( hade jätte goda majschips med) men dom var inte goda längre:P jag älskade sånna förr.. hmmm...
smaklökarna ändras med åldern ja :P haha!!

Ha det gött så länge!!


vill upp å pilla på datorn mamma.. blink blink snääälla!! <3

sussade sött i vagnen

Mini rAMBO!! snygg i mammas hårband ;)



Glaad tjej :P

snygg stil man kan ha när man ser på film



Natta!

Kommentarer
Postat av: Jenny Persson

Hehehe... Skrattade lite för mig själv när jag läste att Evelina sätter sig upp i sängen om nätterna :) Så höll Felicia med på, och man undrade så vad ungen höll på med.. Nu vet jag varför! Tror hon övade sig mentalt på att börja gå, för när hon började gå slutade hon med det! Är dom inte för roliga dom små.. haha!

2012-05-14 @ 20:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0