en ängel!

Känns lite bättre nu iaf!!
Jag har en ängel till vän som är den mest underbara människa jag känner!
Emelie sparrebo är hennes namn <3

Hon ställer upp  vått å torrt även fast hon själv inte har det så enkelt!!
Imöra när jag måste te karlstad så kommer hennes familj hit å passar evelina så att vi även kan få köpa presenter till lillan!!
Hela hennes familj är som en änglaflock!! <3
Älskar dej emelie så det bara dundrar om det.. Du är som en syster för mej å jag älskert!! <3

nu på kvällen har jag försökt att smälta ihop 2 olika fluffor till tårtfyllning så vi får se imöra hur det smakar så får vi se hur jag blandar det ;) kinderägg å pimpim pröva ja idag så vi får se om ja gjorde rätt :P haha!!

nej nu väntar ja på BB å sen ska ja gå å lägga mej tror ja..

Natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0