sjukdom!!!

Hej å välkomna till den sjuka familjen...
här har vi varit sjuka alldeles för länge känner jag..
från magsjuka till förkylning till förkylning till ny förkylning till bihåleinflammation på Andreas till riktig hemsk slemhosta på Evelina.. jag e frisk iaf nu så jag får ju ta hand om alla känns det som.. tar på kroppen minsann känner jag!!
Har inte kunnat sova riktigt en enda natt sen innan evelina föddes men nu e det ännu värre när hon e sjuk.. mammakroppen vaknar ju automatiskt varje timme bara för att se att hon lever.. huh!
Orolig dygnetrunt liksom..
Ringde sjukrådgivningen förut å hon tyckte vi ska åka in på vårdcentralen imöra igen å se eftersom hon har så mkt slem i halsen å näsan..
men det känns som vi kommer få samma svar som sist, vad gör ni här å vem skickade er?! inget fel på henne hon e ju jätte pigg... öööhm då kan ni ju komma it på kvällarna när de e som värst så ska ni få se på en inte pigg bebis å som inte klarar sova utan bara skriker å rullar runt..

förresten.. haha inatt kröp hon i sömnen xD gulligt vare <3
men inatt fick hon ha skorna på sej för ja klarar inte av att hon kryper runt så :P haha!! å vi får ju egentligen inte låta henne sova utan skor på natten.. men men..

Jag känner att jag behöver iväg å träna å!! men när hinner man det då i all sjukdom?!
te veckan drar ja nog å tränar ändå.. kostar ju massor av pengar å va medlem där s det svir i mej när ja inte tränar :P hehe..

På måndag ska ja på arbetsintervju på Barbord.. HOPPAS HOPPAS verkligen på att få jobb där så ja kommer iväg å få tjäna pengar å träffa människor igen!! höll tummarna!! <3

neej, nu sova! natta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0