Evelinas första namnsdag...

Åh jag glömde att säga grattis till henne!!!! uuuh vilken dålig mamma jag e!!! men ja får väl fira henne imöra ist :P förlåt Evelina den fina!



Idag har jag inget speciellt att komma med bara lite allmänt om va vi gjort typ :P

Vi har sovit 2 tupplurer ja å Evelina å sen åkte vi iväg till Cornelia å Robin :)
Där var även Liza å Sebastian å lilla Molly.. oj va stor hon hade blivit!! har inte sett henne på länge!! dåligt av oss!!

Evelina var lite smågrinig där men sen blev hon på bättre humör när Loke (hunden) fick vara med.. då skrattade å bubblade hon som bara den.. härligt!!

åkte hem efter ca 2 timmar å spela bingolotto men ingen vinst denna gången :(

Sen la ja Evelina vid 20 å hon somna direkt :O körss i taket! det var väldigt skönt måste ja säga!! slitsamt att vara på besök när man e så liten.. hehe!

Jag kom ju inte iväg på nån träning idag heller.. cke bra.. men imöra får det bli ett dubbel pass ist men Inner Unit å power Yoga :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0