Lycklig!

Hej hej..

inte skrivit här på ett tag nu men det är bara för att sist jag skrev så blev det fel på sidan när jag skulle publicera å allt jag hade skrivit försvann... å det var mycket jag hade skrivit då så därför tröttnade ja där ett tag :P
försöker idag nu å ser om det funkar.. ska självklart kopiera allt innan jag trycker på publicera ;)
(tur att jag hade kopierat för min andra blogg e dret så har nu gått tillbaka till min gamla :P

Idag är min lyckodag tror jag :)

En som skickade en länk till mej igår kväll om ett radhus som skulle hyras ut å jag skrev först ett mail för ja vågade inte ringa men sen tog jag modet till mej å ringde ändå å vi var å kollade på det imorse å vi bestämde oss för att vi ville ha det :) så vi fick det.. vi måste bara bli godkända av bostadsbla bla nånting :P men tror inte att det är nåra problem :) så 1 september flyttar vi in på karlsborgsvägen i ett radhus 5 r.o.k på 120 kvadrat med 2 toaletter och 2 duschar och egen liten trädgård :) för bara 6100 i månaden!! typ 500 mer än vi betalar nu :P inga fel!

Det andra positiva idag är ju att vi får bort våran lägenhet här lika smidigt! vi har ju egentligen 3 månaders uppsägning men en kompis som gick ner å prata med dom på Arvika bostad å hon fick ta över denna om hon ville eftersom hon hade så många poäng :D å dom var här  å kolla på lägenheten å dom ville ha den :D
Kan ju inte bli bättre !!! :D  

JAG ÄR SÅ LYCKLIG!

Fast en grej med flytten e ju otroligt tråkigt å det är ju att vi inte får bo bredvid våra grannar mer :( Men vi ska att se till att träffas ofta ändå :D så Evelina å Tindra får leka :) <3

Evelina kan gå om hon vill, men känner sej tryggast när hon kryper eller håller i :P
lite seg hon men vi har inge bråttom å vi får ha tålamod med tanke på hennes små gullefötter <3

Imöra blir det ner på stan å göra lite ärenden, ska in å se om vi kan ställa oss i kö på annat dagis som blir närmre där vi kommer bo.
sen en tur på bolaget å sen en sväng till böjda spön å köpa en liten sak å sen på kvällen ska ja å andreas ut å fiska :) gött! på lördag blir det uit om det inte är spöregn ute för då stannar vi nog hemma :P hehe!

nej nu orkar ja inte skriva mer!!
börjar bli smått trött känner jag!

Najti najti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0