lycklig, va e det?

Hej som ni ser på rubriken så är livet inge roligt just nu!!

Vi flyttade ju till nytt ställe nu under veckan och vi var så nöjda å alla vi trivs underbart här!! Men mitt i lyckan så plinga det på dörren idag å han vi hyr av stod i dörren med gråten i halsen å berättade att han hade fått ett brev om att han inte får hyra ut denna lägenhet. Han hade fått ett ja på telefon så just därför vi sa upp våran lägenhet å vi skrev kontrakt här å fick nycklarna, men nu tydligen måste vi flytta igen :( Om inte det går igenom med överklagan!! Hoppas verkligen att vi får bo kvar!! vi har ju bytt dagisplats å allt!! Ozzy vet tom att det är här han hör hemma! släppte ut han idag för första gången å efter några timmar kom han hem igen!! Vi vill verkligen inte flytta! det är perfekt här!!! :(
Vad ska man göra då för att få denna styrelsen att ändra sej så att vi får bo här och hyra av honom?! namninsamling ifrån dom andra boende här?
tycker vi har fått flytat nog! 10 ggr har jag flyttat under mitt å andreas 3 åriga förhållande (snart 4) har varit med om nått liknande en gång innan men då hyrde vi ett hus som dom plötsligt ville sälja efter 4 månader :/ vågar snart inte hyra nått alls känns det som!!
Nu vänta vi ju tom med att säga upp våran andra lägenhet tills han skulle få ett ja från styrelsen å det fick han på telefon!! Jag fattar inte!!! :(

En positiv sak mitt i det jobbiga var iaf att jag ska på ett vidaresamtal på nöjesbutiken till måndan :D ÄNTLIGEN!

Nu ska ja gå å äta mej fetare på chips framför en film för nu är ja så jävla piss-off på allt!!


Skriv gärna tips på hur vi ska kunna få dom att tänka om?!

Kommentarer
Postat av: cathrine Axelsson

men lilla hjærtat då.. vad det dær læt jobbigt..undrar om inte lagen ær på er sida, fick ni inte ett ordentligt kontrakt att skriva under? kontakta hyresværden sjælv, personligt møte.. dær talar du om att ni båda har jobb, ja du snart ;) å att ni ville flytta till ett stælle som var mer stilla o barnvænligt eftersom ni trøttnat på fester å uteliv,sen ni blev førældrar..visa fram dina bæsta sidor malin, det kan du.. du utstrålar ærlig uppriktighet.. å jag ska be før er <3 ælskar dej.. å grattis till positiv jobbintervju ;)

2012-08-25 @ 16:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0