varför?

Ja vart ska man börja....?

Min födelsedag idag. hmm..
Den började väl bra, fick smörgås tårta på sängen av älskling å dootra <3
sen sov vi lite å sen blev det en dusch å städning..

Grannen lyckades lura med mej så inatt drar vi mot Ullared..
Ska bli skönt att shoppa å tänka på annat än just det ja har i huvudet nu.. berättar lite längre ner..

Andreas familj kom på kalas.. fick pengar å presentkort så nu måste ja till challa under veckan också ;) hehe!!
Efter kalaset så blev Evelina med dom hem för hon å Andreas ska sova där inatt så hon får pröva på att sova där innan fredag.. så det kändes bättre att få sova borta en natt å att pappa e med då.. första natten nu som jag å evelina inte sover med varann. uffa vad det känns i hjärtat..
Tårarna forsade när hon åkte förut.. uff!!
å när jag väl torkat tårarna å börjat klarna så fick ja veta att en barndomsvän gått bort idag å då kom tårarna i flod igen!! :(
Jonna gumman Vila i frid! <3
Pratade med henne förra veckan å hon berättade att hon nyss flyttat tebax te arvika igen å att det kändes mkt bättre här för då fick hon vara nära sin son.. det var sista gången jag fick se dej å höra din röst :( kan inte förstå!!!!
Jag hade en konstig känsla i kroppen hela dagen, jag var jätte orolig så jag trodde att det skulle hända nått med oss inatt när vi ska åka till ullared men efetr ja fick höra detta så släppte det så det måste ha varit det jag kände!! åh ja , jag tror på lite övernaturligt..
Hade en sånn konstig känsla samma kväll som Joacim dog också å då kände ja att ja bara var tvungen att åka till årjäng å då hittade vi honom :( <3

Kära Joacim, ta hand om Jonna där uppe nu.. krama om varann från mej så ses vi den dag det är min tur.. men ja ska försöka leva ett bra tag till..

nej.. det är stopp i huvve nu..
ska bli skönt att få komma iväg å göra nått imorgon så jag får tänka på nått annat...

Men lova att ta hand om varandra!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0