tusan också

glöm det där ja skrev sist att hon sover bra :P haha!!! samma dag som ja skrev det så va natten väldigt jobbig.. antagligen tanden som trycker på.. igår sov hon iaf hela natten i sin säng å än så länge idag med men hon gnyr till ibland så man måste in å stoppa om henne lite då å då.. hon brukar bli lite lugnare när ja väl lagt mej så får väl se snart ;)

hihi såg bilder på fb som amma lagt upp på när ja va liten ett kort där fastna ja på.. lite lik mej är att min lilla evelina ändå ;) ska se om ja kan spara det å lägga upp här :)



det gick ;) detta är då jag å min pappa år 1987 ;) just detta kortet så ser ja att evelina e min dotter ;) hihi <3

Just det.. ringde till doktorn idag å prata om Astma..
Antagligen har min blivit värre för jag har nu en tid varit tvungen att ta medicin mot astma varje kväll å det va tydligen inte bra tyckte hon så hon skrev ut en kortison som ja ska suga in 1 gång på kvällen å 1 gång på möran i 2 veckor.. ska få en tid också å undersöka saken..
Jag har ju haft ansträngningsastma länge å även infektionsastma (tror ja att det hette) så ja vi får se.. jag har ju varit förkyld ett tag nu så det kanske e det som spökar..

men nu ska ja gå å sova för imöra e det en ny dag <3

sov gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0