ensam......

hej hej..
uh va tråkigt det är å vara heeeelt ensam!!
Evelina är i jössefors hos sin farmor å farfar å andreas jobbar..

Igår hade jag å andreas en heldag för oss själva å det har vi inte haft sen innan evelina föddes..
Tror att man måste försöka ha fler sånna dagar så att man hittar tillbaka till varann så man inte bara e mamma å pappa liksom utan att man fortfarande även är flickvän pojkvän..
fast ja kvällen bestod ju av godis å tv-spel :P hahaha!!! herregud!!
Jag skämtar om å säger att våran bröllopsnatt kommer bestå av tv-spel :P hahah!!

tror det e nyttigt för lillan också att få komma ifrån lite å upptäcka världen på lite fler håll..
men nu saknar jha henne så det värker i hjärtat!!!
å jag får inte hem henne förrän ikväll tror jag :O aaaaaaaaah va ska ja göra en heldag själv då??? hmm!!
Alla e ju bakfulla å tråkiga idag :P

Hoppas evelinas tand kommit fram tills ikväll ;) hihi..


nu får det bli muuusik å mat!!!

Ha en otroligt fin söndag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0