DÅ VAR DET DAGS IGEN?!

Hej hej..

nu sitter ja här med världens förkylning :( Evelina är också förkyld.. än så länge har pappa andreas klarat sej men han blir väl säkert sjuk när vi blir friska :P

vi fick iaf vara friska i ca 2 veckor ;)

Men denna gången blev ja riktigt dålig.. har typ låge i 2 dagar å inte orkat göra ett skit!! som tur e så har evelina världens bästa farmor å farfar som tar hand om henne under dagarna när ja mår såhär eftersom andreas jobbar em!!
Men imöra vill jag vara bättre!! jag vill ju ha min stumpa här så vi kan busa å mysa å bara må gött av varandras sällskap!!! vill bli pigg nu!!!

Har suttit å tänkt p evelina 1 åre tårta å kom fram till att jag får försöka mej på at göra en egen för det är nog lite dyrt att anlita någon..
ska få hjälp utav min underbara bästa vän emelie :)
så detta kommer nog bli hur bra som helst ;)

nej nu ska ja vila lite till innan min undebara dotter kommer hem! <3 


HA DE GÖTT FÖLK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0