massa nytt

Tjo..

Idag blev jag å Evelina med Sandra och Lovisa på Babycafé.
Det var verkligen MASSA bebisar å föräldrar :P
Evelina hade inte tid att varken äta eller sova så hon blev grinig tillslut :P
Men hon lekte lite med Lovisa som försökte sno hennes napp så Evelina försökte sno hennes leksaker ist :P hahaha..
Å sen så var det en liten kille med också som hette Erik :)
massa söta bebisar har vi sett idag..

När vi kom hem så ammade ja henne å så somna hon å sov en timme typ, var vaken en timme å sen somna vi om både ja å evelina i 2 timmar :P
så hon var utvilad efter det iaf.. var vaken från 17 till 21 å nu sover hon för natten :) (hoppas på hela natten) men det är nog ingen chans för hon har fått så många nya intryck idag å lärt sej massa nytt :)

När vi va på Bbaycafé så sa ja att evelina säkert aldrig kommer börja krypa för hon hatar att ligga på magen så hon kommer aldrig vilja rulla från rygg till mage.. men efter all sömn så la ja henne på rygg i babygymmet å vips så va hon nästan runt.. så gjorde hon flera ggr så inom en vecka så e hon helt över på magen det kan ja garantera :P

Å mammahjärtat mitt smalt förut så det kom en tår i ögat <3
Fick höra min dotter skratta på riktigt förut för första gången.. gud så gött det lät <3 <3 <3 <3

nu går det undan i utvecklingen så nu flyttar hon väl snart hemifrån :P
hehe.. nejj då.. jag älskar utvecklingen!!!!

Jag har ju bytt till sittdel i vagnen också å kan säga att hon trivdes mycket bättre i vagnen nu :P

min stooora flicka!! <3




Glömde bort att skriva att hon fick smaka gröt igår för första gången.. å det gick ganska bra.. det var mycke äckligare med vatten :P haha


Provsitter den nya sittdelen :P


magtränar även fast det inte va lika kul igår som det var idag :P hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0