Hm

HEJ..
idag kan ja berätta att Evelina absolut inte matvägrat, tvärtom!! så nu har hon väl gått in i en växtfas ist :P hahaha..
Fast hon kan bara äta om vi ligger ner så det ska bli intressant att se hur det går imöra när vi ska på mârten i årjäng :P

Idag har vi även varit ute å gått i skogen å faktist så var hon inte arg alls på hela vägen.. hmm det sker saker nu :P
hoppas det går lika bra imöra..

Men en sak som ja inte förstår å det är att hon blir jätte ledsen så fort någon annan än jag å andreas tar henne eller ja nästan alla.. vissa går bra men typ dom som e yngre än 25 :P
Vi var in te grannen nu på kvällen å då var hon glad å verka inte det minsta blyg, om det nu e det hon redan blivit??
Hon på bvc sa ju att det är för tidigt att bli blyg än. hmmmm.. jaja. det går väl över snart hoppas jag, annars kommer vi aldrig kunna ha nån barnvakt :P

Nu ligger hon och sover, men väldigt oroligt, hon har vaknat 2 ggr redan under 1 timme så nu hoppas ja att hon somnat på riktigt!! och hoppas på att hon sover lugnt hela natten för nu har de varit upp en miljon ggr under 3 nätter typ..

Idag fick hon ha fötterna fria i 7 timmar.. å jag älskar att ha hennes små fötter fria!!!!

Jag älskar henne så otroligt mycke så man inte kan beskriva med ord... det är nog bara andra mammor som vet hur det känns!! :P

Nejj nu blir det kika lite på nätet å sen får ja lägga mej bredvid min lilla prinsessa å sussa ja mä.. Andreas jobbar till kl 2 så han orkar ja inte vänta på :P

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0