duktig flicka

Hej hej..

Lite uppdateringar om min lilla familj :)

Evelina sover faktist i sin säng nu tredje natten idag :) hon tar det jätte bra!!!
Slutat amma har vi också gjort nu å det går jätte bra.. hon ammade sist tidigt på julmorgonen..
Hon har däremot haft lite krångel i magen, hård som bara den har ho vart, men hon har iaf fått ur det så ingen förstoppning som tur e! idag var det bättre igen...
Hon är lite dålig på att äta men det blir nog bättre!!

Ingen tand har kommit än men ja väntar, har ju trott läne att det varit tänder påväg :P

Imöra ska vi till karlstad sjukhus men inte med evelina utan de e ja som ska till hudmottagningen för att äntligen få börja med min behandling.. hoppas det hjälper lite!!! Morfar ska med å köra oss dit å passa Evelina när ja inte kan å så.. snäll han <3 Andreas jobbar han så därför ska inte han med..

jaja,,
nu ska ja sova.. i min stooora tomma säng!! lite väldigt jätte tomt utan min underbara bebis som väcker en med att pilla lite försiktigt på ryggen eller armen.. men men, måste klippa navelsträngen nu :P Hon koooser ju med mej hela dagarna så ... måste få lite paus från mamma :P hahah"!!


Natta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0